Heb je een vraag over WoefBox? Of over een van onze producten? Kijk eens in onderstaande FAQ. Waarschijnlijk zijn er al meerdere mensen geweest met dezelfde vraag. De meest gestelde vragen hebben we hieronder alvast voor je op een rijtje gezet.

Staat jouw vraag er niet tussen. Neem dan contact op via info@woefbox.nl.

Wat is een WoefBox?

De WoefBox is een cadeaubox speciaal voor je hond. Een WoefBox is verkrijgbaar in verschillende thema’s met ieder hun eigen inhoud. Denk hierbij aan hondensnacks, voeding voor uw hond, hondenspeeltjes, verzorgingsproducten en andere leuke en verrassende artikelen voor je favoriete huisdier.

Waarom kan ik de exacte inhoud van de WoefBox niet zien?

Wij willen dat de WoefBox een leuke verrassing is voor zowel hond als baas. Vandaar dat wij de exacte inhoud niet verklappen op onze site. Uiteraard vullen we de box met leuke en smakelijke artikelen voor je hond en zorgen wij er voor dat de waarde van de cadeaubox altijd hoger is dan de aanschafprijs. Baas en hond worden zo altijd positief verrast!

Hoe bestel ik een WoefBox?

Op de pagina ‘Bestel je WoefBox‘ is een overzicht te zien van de beschikbare WoefBoxen. Selecteer de cadeaubox naar keuze en plaats deze in je winkelmandje. Reken je bestelling af op onze eenvoudige checkout pagina en laat ons weten wanneer je wilt dat wij de verrassingsbox verzenden (je kan het weeknummer aangeven wanneer je wilt dat wij je box opsturen).

Behalve een WoefBox kan je ook losse producten (na)bestellen. Dit gaat volgens hetzelfde principe; selecteer je producten, plaats deze in de winkelwagen en bevestig je bestelling. Uiteraard kan je meerdere producten in één bestelling combineren.

De WoefBox is beschikbaar voor ieder type hond, van kleine tot grote honden. Voor puppy’s hebben wij een speciale Puppy WoefBox.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op onze webshop kan je betalen via iDeal, Paypal of met een bank overschrijving.

Betaal ik verzendkosten?

Voor het versturen van de WoefBox binnen Nederland is de verzending geheel gratis. Je hoeft hiervoor dus geen extra verzendkosten te betalen. Voor het versturen van losse producten betaal je wel verzendkosten. Hiervoor rekenen wij € 5,00.

Let op; voor alle zendingen naar België en Duitsland rekenen we € 5,00 aan extra verzendkosten.

Wanneer wordt de WoefBox verzonden?

Iedere dinsdag komt onze transporteur langs om de WoefBoxen af te halen. Bij het bestellen van je WoefBox heb je de mogelijkheid om een week te kiezen waarin wij de box moeten meegeven aan de transporteur. Zo kan je dus zelf plannen wanneer jullie het cadeau willen ontvangen.

Voor WoefBoxen die het gehele jaar beschikbaar zijn (Puppy WoefBox & Verjaardag WoefBox) geldt dat deze zonder invulling van een specifieke verzenddatum bij de eerstvolgende mogelijkheid verzonden worden. Voor onze themaboxen geldt dat deze zonder invulling van een specifieke verzenddatum op de standaard verzenddatum verzonden worden. Iedere themabox heeft een standaard verzenddatum waarop wij deze meegeven aan de transporteur. Indien gewenst kan je deze aanpassen.

Zodra de WoefBox is afgehaald door onze transporteur, wordt deze 1-2 werkdagen later bij je aangeboden.

Kan ik de WoefBox als cadeau laten bezorgen?

Ja, dat kan. Iedere WoefBox kan je als cadeau laten afleveren op het adres van je keuze. Op de checkout pagina kan je er voor kiezen om een afleveradres op te geven dat afwijkt van het factuuradres. Vul hierbij de naam en adresgegevens in van de persoon die de WoefBox dient te ontvangen.

Zit ik vast aan een doorlopend abonnement?

Nee, je zit niet vast aan een abonnement. De WoefBox is een eenmalig cadeau dat je eenvoudig via de webshop kan bestellen. Je betaalt voor één bestelling. Mocht je later nog eens een WoefBox willen ontvangen, dan kan je deze eenvoudig nog een keer bestellen. Je betaalt de WoefBox direct online.

In het verleden kon ik iedere maand een nieuwe box bestellen. Kan dit nog of hebben jullie alleen nog maar themaboxen?

We hebben geen maandelijkse WoefBox meer. Maar uiteraard zorgen wij er voor dat er zeer regelmatig nieuwe themaboxen beschikbaar komen. Deze themaboxen worden gevuld met nieuwe producten, geheel gericht op het betreffende thema. Op deze manier kan je jouw hondje nog steeds regelmatig verrassen met een WoefBox en garanderen wij een gevarieerd aanbod.

Kan ik een abonnement afsluiten zodat ik automatisch alle themaboxen ontvang?

Nee, dit is (momenteel) niet mogelijk. Via onze nieuwsbrief en social media accounts houden wij je natuurlijk wel op de hoogte en laten wij het weten zodra er nieuwe themaboxen beschikbaar zijn.

Kan ik producten ook nabestellen op jullie site?

Op de pagina ‘Losse producten‘ staat een overzicht van alle producten die je los kan bestellen. Hier zitten ook producten tussen die in eerdere (thema)boxen zijn verschenen. Kijk dus regelmatig op deze pagina om je favoriete producten na te bestellen.

Andere vragen?

Is jouw vraag niet beantwoord? Of heb je meer vragen of suggesties? Neem contact met ons op via info@woefbox.nl.